Postaw kolejny krok do celu

Posted on Updated on

brazil-landscape-580-2Cześć Wam, którzy to jeszcze czytacie i nie zanudziliście się moimi wpisami. Trudno nic nie poradzę, że nie zawsze potrafię przelać tego co mam na języku, lub myśli na tekst. Takie są uroki prowadzenia bloga 😀

Mimo, iż wakacyjny sierpień powoli zbliża się ku końcowi to tak naprawdę, być może to być początek czegoś wielkiego. Pewnie myślisz sobie to tak naprawdę nawet nie dajesz sobie szansy. Kiedy sięgam pamięcią wstecz, to doskonale pamiętam jak rozmyślałem, kilkukrotnie nad tym, że założę bloga, że będę chciał podzielić się swoimi przemyśleniami z Wami. I z jednej strony nastawiałem się na zaczęcie pisania, zaś z drugiej strony odwlekałem to w czasie, bo < a to mi się nie chciało, a to jeszcze nie jestem gotowy? – w ogóle o czym pisać?> i być może do dziś bym nie założył…

Ale,

pewnego dnia postawiłem sprawę jasno, skoro chciałem mieć bloga to go założę, nie wiem o czym będzie, nie wiem czy dam radę pisać z sensem, nie wiem czy będę miał czas by napisać choć raz na rok coś. Kompletnie podszedłem to tego zwyczajnie jakby nigdy nic. Dlatego też, myślę, że w każdej kwestii cała zagadka polega na tym, aby coś robić, choćby małego. Na przykład ja, miałem teraz przerwę w pisaniu, ale ani przez moment nie myślałem o porzuceniu jednego jak i drugiego bloga. Jest to naprawdę coś fajnego i w miarę swoich umiejętności, chciałbym dzielić się wszystkim co najwartościowsze, codziennie robię jakiś krok ku temu. I chciałbym, żebyś i Ty również przynajmniej zaczęła robić to co chciałaś. Dopiero w trakcie okaże się czy to było jednak to. Nie marnuj tak wspaniałej okazji, nie marnuj tak wspaniałego daru jak czas. A skoro czytasz ten blog to jestem pewien, że trochę tego czasu masz.

Więc co, uda mi się namówić Ciebie na działanie?

2 thoughts on “Postaw kolejny krok do celu

    Wykorzystywacz said:
    29/08/2013 o 09:59

    akcja-realizacja.blogspot.com/ Zapisz tam swojego bloga 🙂 Czytelników przybędzie 😀

      Defortis responded:
      30/08/2013 o 22:45

      Dziękuję za cenną wskazówkę, jeśli mógłbym jakoś w przyszłości się zrewanżować to pisz śmiało 🙂

Skomentuj

